Přivezte nám do Jinočan staré autobaterie, zaplatíme 14 Kč/ kg. Otevírací doba přes svátky: Prodejna a odeslání zboží: Do 23. 12. 2024 běžný provoz, od 24. 12. 2024 do 1. 1. 2025 zavřeno, od 2. 1. 2025 opět otevřeno. Objednávky autobaterií skladem "Externí sklad" budou odesílány i 27. 12., 30.12. a 31. 12. přepravcem Messenger. Zboží skladem ověříte v detailu produktu. Objednávky musí obsahovat pouze položky z Externího skladu. 

Způsob reklamace

 

 

Koupili jste u nás autobaterii, ale něco s ní není v pořádku? Bohužel se to může stát. Snažíme se pro vás reklamaci udělat co nejschůdnější. Jak na ni?

1. Předání reklamované autobaterie
  • Nejsnazší je to osobně v naší prodejně v Jinočanech.
  • Pokud nemáte možnost k nám reklamovanou autobaterii dovézt, kontaktujte nás, rádi vám zařídíme dopravu přes ověřeného přepravce Messenger nebo FOFR.  Cena dopravy je 195 Kč. V případě nákladních baterií je cena dopravy 250 Kč.
    Případně pokud chcete zboží odeslat sami, doporučujeme vám si objednat odvoz výhradně přes tyto společnosti: TOPTRANS (https://www.toptrans.cz/), FOFR (https://www.fofrcz.cz/) a Messenger (https://www.messenger.cz). Přepravní společnost předem informujte, že chcete poslat autobaterii. Náklady na přepravu hradíte vy jako spotřebitel, v případě uznání reklamace vám bude tato částka uhrazena. 
  • Majitelem reklamované autobaterie zůstáváte vždy vy. Pokud během přepravy dojde k jejímu poškození, je třeba řešit náhradu škody přímo s dopravcem. Dopravci obvykle vyžadují důkaz, že reklamovaná (použitá) autobaterie byla při předání v dobrém mechanickém stavu. Abychom vám usnadnili případné jednání, doporučujeme před odesláním pořídit fotodokumentaci, která jasně ukáže její stav. Ujistěte se, že na fotografii je vidět čas pořízení – například pomocí datového razítka. Díky tomu budete mít vše potřebné pro rychlé a úspěšné vyřízení případné škody.
  • Vzhledem k povaze autobaterií (ze zákona je považována za nebezpečný odpad) nemůžeme doporučit jako vhodného přepravce Českou poštu ani PPL, kteří už svým neodborným převozem autobaterii poškodili ještě více. Následnou reklamaci uznat nemusí, protože ve svých podmínkách přepravu nebezpečného odpadu přímo zakazují. 

 Návrh bez názvu - 2020-07-07T123018.803

2. Potřebné dokumenty
  • Záruční list, faktura - daňový doklad a popis závady. Popis závady nemusíte řešit, pokud nám autobaterii osobně přivezete do prodejny a vše nám popíšete osobně. Reklamační formulář si můžete stáhnout ve Wordu nebo PDF: Reklamacni formular Word nebo Reklamacni formular PDF. Dokumenty nám můžete buď přibalit přímo k autobaterii nebo odeslat elektronicky na info@autobaterie-jinocany.cz.

záruční list 

3. Vyřízení reklamace
  • Může ze zákona trvat 30 dnů. Vždy děláme maximum proto, abychom ji vyřešili co nejdříve. Můžeme se pochlubit zhruba 0,4% reklamace. Přesto, pokud ji budete zvažovat, neváhejte se na nás obrátit. Chyba se může stát. Samozřejmě i na naší straně. Jsme jen lidé a budeme se snažit vám vyjít vstříc.
  • Co s reklamovanou autobaterií děláme?
    • Nejprve provedeme vlastní přezkoušení. Pokud to uznáme za vhodné, dobijeme ji a budeme pár dnů sledovat, zda drží napětí, o všem provedeme záznam.
    • V další fázi vyhodnotíme vlastní přezkoušení. Jsou-li naše testy negativní nebo zkrátka hned poznáme, že je třeba autobaterii poslat výrobci, zařídíme svoz a poté čekáme 10-14 pracovních dnů.
    • Po vyřízení reklamace výrobcem vás obratem informujeme o uznání reklamace nebo vrácení autobaterie k nám a spolu s ní v případě neuznání obdržíte report s důvody neuznání.
Návrh bez názvu - 2020-07-07T123145.281

Odkaz na důležité dokumenty: Obchodní podmínky a reklamační řád.